Tuesday, November 10, 2015

ABOUT ME / SOBRE MIM

ENGLISH:
Hi there!
My name is Brigida Laranjo and I was born in Portugal. I created this blog because I love sharing my opinion/reviews on books with people. I like to see if there is anyone who shares the opinion with me and thus why I write reviews. Besides this platform, I also use my instagram account to share new purchases I may have made or books I'm reading or have read.
If you want me to read and review your book feel free to contact me through my email.
Hope you enjoy my page!

PORTUGUÊS:
Olá a todos!
O meu nome é Brigida Laranjo e vivo em Portugal. Criei este blog dado que me agrada partilhar a minha opinião de livros com as pessoas. Gosta de ver se há mais alguém que posso partilhar da mesma opinião que e daí o eu escreve críticas. Para além desta plataforma, também uso a minha conta do instagram para partilhar novas aquisições literárias ou livros que eu esteja a ler ou tenha até mesmo já lido.
Se quiser que leia e escreva uma opinião sobre o seu livro, não hesite em me contactar através do meu email
Espero que gostem da minha página!
Share:

0 comments:

Post a Comment